Cześć, jestem Dagmara i mam dosyć..
Mówię to z pozycji klienta. Mam dość nietwarzowych, oversizowych, bezkształtnych ciuchów... Za krótkich t-shirtow, pudełkowych płaszczy i żakietów, spodni z podwyższoną talią które wyciągają nogi, za to straszą wielkim dupskiem..
Jak działam
Współpraca
Mam też dość butików, zapełnionych asortymentem, który nie został dobrany pod dany rynek, bowiem właściciel nie wie, na czym polega branding marki modowej, a więc skąd ma wiedzieć jak ocenić rynek potencjalnego klienta?
Mam dosyć niekompetentnego personelu, który nie rozumie, że budowanie trwałej relacji z klientem gwarantuje, że butik przetrwa i będzie rentowny.
Mam dosyć królującego w butikach poliestru – ze świecą szukać naturalnych materiałów, a jeśli są – kosztują fortunę.
Takie są fakty. Nic zatem dziwnego, że ok. 90% nowo powstałych marek i butików w branży fashion, nie przetrwa nawet pierwszego roku. Takie są statystyki.
osobiście stawiam na edukację w branży modowej, budowanie długofalowych relacji z klientem i profesjonalne podejście do własnej marki modowej. Tego także uczę na swoich szkoleniach.
Mówię to także z pozycji kogoś, kto modą i designem zajmuje się całe życie. Mówię to jako Kobieta, która własne butiki prowadziła przez 15 lat, tworzyła w branży fashion nowe marki , a także pomogła wielu modowym brandom odbić się od dna. A teraz może pomóc także Tobie!
Powiedz mi, tak szczerze, czy Ty kiedykolwiek zapytałaś swoje klientki:
Czego nie znoszą w modzie ?
Nie? Dlaczego?!
Kiedy wiesz, czego ktoś nie lubi – łatwo zgadniesz, co jest potrzebne, prawda?
To jest właśnie początek Twojej współpracy ze mną..
Seria niewygodnych pytań, na ktore nia ma jedynej właściwej odpowiedzi.
Każda właścicielka marki musi wypracować ją sama – czy zakłada butik online, stacjonarny, czy tworzy markę odzieżową – musi wyjść poza schematy, własne wzorce myślowe i to, co wydaje jej się, że wie.. I ja jej w tym pomagam!
Złam dotychczasowe zasady i przekonania! one blokują Twoją kreatywność!
Opowiedz mi, chcę wiedzieć – skąd się wzięło Twoje pragnienie tworzenia, kreowania i dyktowania mody?
Zastanów się, co chcesz sprzedawać swoim klientom?
3- daniową kolację? Deser?
Co to dla Ciebie znaczy?
Wykorzystaj moje wieloletnie doświadczenie w branży fashion, poparte dyplomem polsko-włoskiej szkoły mody i designu Via Moda, kontakty i praktyczną wiedzę businesswoman, która:
Prowadzi i współprowadzi obecnie kilka firm z różnych dziedzin biznesu.
Pracowała w różnych działach bankowości, back office’u i ubezpieczeń.
Prowadziła hurtownię odzieży używanej i sklepy second hand, do których wybierała “modowe perełki”.
Prowadzi firmę importującą kwiaty i zieleń ciętą z całego świata.
Jest właścicielem strefy coworkingowej Soho.
Moja historia
Doświadczenie
Jak widzisz, rozwijałam się zdobyłam doświadczenie w wielu dziedzinach – dzięki temu mogę teraz wspierać różnorodne biznesy jako konsultant i doradca. Jednak to, co jest mi najbliższe – to biznes modowy oraz warsztaty dedykowane kobietom. Od lat wspieram je na drodze rozwoju osobistego, jako coach i trener. Prowadzę warsztaty i spotkania indywidualne dla kobiet, które chcą rozwijać się duchowo, emocjonalnie i biznesowo. Stworzyłam autorski program Budowania Emocjonalnego Dobrostanu, na którym uczę kobiety, jak żyć w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami.
Jestem również założycielką i właścicielem Strefa Soho Work & Chill Out na warszawskiej Pradze – strefy dedykowanej co-workingowi, spotkaniom biznesowym oraz warsztatom rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie również prowadzę moje szkolenia i consulting w zakresie marek modowych.
Różnorodność moich zawodowych doświadczeń pozwala mi reagować na rynek szybko i skutecznie. Uważam bowiem, że mądry biznes to mieszanka fachowej wiedzy, intuicji i wszechstronnych doświadczeń..
..jestem Dagmara – Twoja nowa przewodniczka po świecie mody, Terapeutka Marek Modowych i Wsparcie dla Butiku
Działamy razem
Mój zespół
Kiedy już razem stworzymy Twoją markę lub na szkoleniu powstaną jej podstawy, przychodzi czas na jej urzeczywistnienie w prawdziwym świecie: stworzenie logo, grafik, strony www, kanałów w Social Mediach. W tych wszystkich tematach będziesz potrzebowała wsparcia. Dlatego zbudowałam dla Ciebie zespół ekspertów w każdym z tych tematów, żebyś nie musiała się niczym martwić. Poprowadzimy Cię za rękę. Przydzielę Ci jedną osobę kontaktową – Twojego Opiekuna, który się Tobą zaopiekuje i skoordynuje cały proces, niezależnie od tego ile elementów Twojego brandu i komunikacji już powstało, a ile jeszcze zostało do zrobienia.