Get It Now

Modernist theme

Netus et malesuada fames ac. Eget gravida cum sociis natoque penatibus et magnis.

FB. PIN. BE. INST. TW.

Szkolenie indywidualne – Marka modowa w Twoim rozmiarze

  |    |  Szkolenie indywidualne – Marka modowa w Twoim rozmiarze
marka-indywidualne
Szkolenie indywidualne – Marka modowa w Twoim rozmiarze
Szkolenie indywidualne

Marka modowa w Twoim rozmiarze

CZYM RÓŻNI SIĘ SZKOLENIE INDYWIDUALNE OD GRUPOWEGO? Tym, że dopasowuję się do Twoich potrzeb i stadium rozwoju Twojego biznesu. Wyklejamy, piszemy bajki, chodzimy na spacery, obgadujemy przechodniów, trzaskamy zajęcia w plenerze, jeździmy do muzeów i salonów samochodowych, robimy ankiety wśród naszych rodzin. Proponuję Ci konkretne rozwiązania i koncepcje strategiczne oparte na Twoich potrzebach, indywidualnych upodobaniach oraz mocnych stronach, na których zbudujesz swoją Markę.

Szkolenie indywidualne

Oferta szkolenia

Grupa docelowa

Dla kogo jest szkolenie?

Z tego szkolenia skorzystasz najbardziej, jeżeli:

  • masz już pomysł na markę odzieżową i brak Ci doświadczenia biznesowego
  • chcesz doprecyzować swój pomysł na biznes odzieżowy
  • chcesz nauczyć się podstaw marketingu modowego
  • chcesz nauczyć się podstaw prowadzenia firmy
  • zakładasz markę z koleżanką i potrzebujecie nauczyć się razem podstaw, żeby dobrze wystartować z brandem
Pakiet

Co dostaniesz?

  • 8 godzin zegarowych wykładów (1 dzień szkoleniowy 9-18)
  • materiały wydrukowane oraz w formie pdf
  • materiały potrzebne do wykonania prac manualnych – kolaże
  • poczęstunek powitalny
  • 2 przerwy kawowe dziennie
  • obiad

Na szkolenia indywidualne dojeżdżam do innych miast lub organizuję je w Warszawie, w moim lokalu Strefa Soho.

Żeby dowiedzieć się o najbliższych dostępnych terminach i przekonać mnie, że to właśnie z Tobą powinnam pracować indywidualnie, wypełnij formularz poniżej.

 

CENA: 2300zł brutto

Zakres szkolenia

Jak wyglądają poszczególne etapy szkolenia?

Szkolenie składa się z 6 modułów:

  • Weryfikacja pomysłu, czyli “po co komu nowybrand modowy?”
  • Rozpracowujemy rynek
  • Strategia marki
  • Biznesplan i koncepcja
  • analiza zaplecza technicznego
  • Wchodzimy na rynek! – co wziąć pod uwagę kiedy upubliczniamy naszą markę
Dlaczego Ty?

Wypełnij formularz i przekonaj nas, dlaczego akurat Ty miałabyś wziąć w nim udział

    Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu zapisu na szkolenie. Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane tutaj.

      Newsletter