Get It Now

Modernist theme

Netus et malesuada fames ac. Eget gravida cum sociis natoque penatibus et magnis.

FB. PIN. BE. INST. TW.

Butik od zera

  |    |  Butik od zera

Marka butikowa - postawienie biznesu od zera

Kto

Klient z małej miejscowości (blisko dużej aglomeracji)

Cel

Stworzenie butiku modowego (towar zewnętrzny)

Zakładany zwrot wyłożonego kapitału

Maksymalnie od 2 miesiąca po otwarciu

Lokal

ok. 45m2 (w wynajmie długoterminowym)

Kapitał

30 000 zł (w tym 6200 zł inwestycja w szkolenie dedykowane marce butikowej, consulting/mentoring związany z wdrożeniem inwestora w schemat działań butiku modowego)

* Dodatkowy koszt 1000 zł przeszkolenie podstawowe pracownika butiku

Czas stworzenia butiku

Do 4 tygodni (włącznie z towarowaniem, wyposażeniem i przygotowaniem lokalu)

Case study – rozwiązania

Podjęte działania

  1. Opracowanie koncepcji działania butiku pod kątem: lokalizacji butiku, analizy konkurencji, potencjału konsumenckiego danego rynku, badanie potrzeb i profilowanie klienta docelowego, wyznaczenie ścieżki „media voice” dla tworzonego brandu, identyfikacja marki ( spójność brandingu – misja/wizja, DNA marki, opracowanie graficzne identyfikacji brandu, ).
  2. Aranżacja wnętrza butiku pod kątem marketingowym, analiza grupowania asortymentu i tworzenie tzw. „ścieżek stopniowania potrzeb” – dobór wyposażenia oraz mini szkolenie, jak projektować witryny sklepowe) Analiza pod kątem technicznym (dobór potrzebnego  sprzętu, obsługa kasowa, wysyłka towarów, opakowania)
  3. Dobranie asortymentu zgodnie z profilem klienta docelowego ( wsparcie zakupów – towarowanie, analiza dostawców, opracowanie i wdrożenie polityki cenowej)
  4. Wsparcie przy tworzeniu zawartości wizytówek w mediach społecznościowych oraz wizerunku w przekazie medialnym.
  5. Opracowanie pierwszej kampanii wizerunkowej dla tworzonego brandu oraz ( na życzenie klienta – wsparcie w pierwszym dniu pracy butiku – otwarcie)
Współpraca

Komentarz klientki

Butik stworzony, a raczej USZYTY NA MIARĘ dla mnie przez Panią Dagmarę jest spełnieniem moich marzeń o własnym butiku. Zawsze interesowałam się modą, stylizowałam siostry i przyjaciółki, na co dzień i na wielkie wyjścia. Chciałam na modzie zarabiać, jednak nie wiedziałam, jak się do tego zabrać. Zwłaszcza, że w mojej miejscowości były już 2 butiki i się nie utrzymały. Dlatego zdecydowałam się na współpracę i profesjonalne doradztwo w tworzeniu marki butikowej, aby nie popełnić błędów, które będą kosztowały czas i pieniądze wydane bez sensu..

W trakcie naszej współpracy dostałam mnóstwo praktycznej wiedzy oraz rzeczowe biznesowe informacje, o tym jak prowadzić  firmę, która przynosi zyski i satysfakcję, a klientek wciąż przybywa!   (dodam tylko,  że inwestycja zaczęła się zwracać już po 4 tygodniach od momentu otwarcia butiku!)

Klaudia

    Newsletter