Get It Now

Modernist theme

Netus et malesuada fames ac. Eget gravida cum sociis natoque penatibus et magnis.

FB. PIN. BE. INST. TW.

Szkolenie dla personelu – Sprzedawanie marzeń

  |    |  Szkolenie dla personelu – Sprzedawanie marzeń
butik-personel
Szkolenie dla personelu – Sprzedawanie marzeń
Szkolenie personelu butikowego

Profesjonalny Doradca klienta w branży modowej

W sieciówkach pracuje tyle osób, że znalezienie dobrego personelu do butiku wydaje się być błahostką. Nic bardziej mylnego. Butik to inny klimat, inna kultura prowadzenia biznesu, inna odpowiedzialność.. I przede wszystkim specyficzny klient, który wymaga obsługi dostosowanej do swoich potrzeb i wymagań. Prowadziłam własne butiki przez 15 lat, wyszkoliłam setki osób. Jeżeli chcesz mieć butik, który na siebie zarabia, i który możesz czasem zostawić “sam” i spokojnie wyjechać na wakacje - wypełnij poniższy formularz.

Szkolenie personelu

Szkolenie zamknięte - dla Twojego butiku

Grupa docelowa

Dla kogo jest szkolenie?

To szkolenie jest dla Twoich pracowników, jeżeli:

  • Prowadzisz butik, który dobrze działa, ale czujesz, że musisz codziennie w nim być, zawsze trzymać rękę na pulsie
  • Twoje klientki kupują, ale nie wracają
  • Klientki wchodzą do twojego butiku, ale nie kupują
  • Twoi pracownicy dobrze obsługują klienta, ale nie czują więzi z marką lub nie rozumieją do końca biznesu
Pakiet

Co dostaniesz?

  • 1 pełny dzień szkoleniowy
  • kameralne grupy
  • 7 godzin zegarowych wykładów
  • materiały wydrukowane oraz w formie pdf
  • 2 przerwy kawowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia Profesjonalny Doradca Klienta w branży modowej

KOSZT: Wypełnij formularz, żeby uzyskać ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

MIEJSCE: Szkolenie odbywa się w siedzibie klienta, bądź w placówce szkoleniowej i/lub w butiku pokazowym.

Zakres szkolenia

Jak wyglądają poszczególne etapy szkolenia?

Twoi pracownicy zostaną przeszkoleni z następujących tematów (teoria i praktyka)

Profil idealnego Doradcy Klienta

  • Kluczowe posiadane kompetencje
  • Pożądane kompetencje
  • Obsługa klienta – dlaczego NIGDY nie należy używać zwrotu : „W czym mogę pomóc?”
  • Psychologia zachowań klienta – co zdecyduje lub nie o zakupach
  • Identyfikacja Doradcy i Klienta z brandem – psychologia sprzedaży
  • Komunikacja i butikowy savoir vivre
Szkolenie personelu

Szkolenie otwarte - dla Ciebie

Grupa docelowa

Dla kogo jest szkolenie?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli:

  • Pracujesz już w retailu i chcesz poznać najlepsze praktyki na światowym poziomie
  • Masz doświadczenie w pracy w sieciówkach, ale chcesz zacząć pracować z bardziej wymagającym klientem
  • Czujesz, że podniesienie kwalifikacji otworzy Ci drogę do nowych możliwości zatrudnienia u pracodawców z wyższej półki
  • Pracujesz w butiku i chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów:
    • Dlaczego klientki kupują, ale nie wracają?
    • Dlaczego klientki wchodzą do butiku, ale nie kupują?
  • Chcesz wejść głębiej i zrozumieć, jak naprawdę działa ten biznes?
Pakiet

Co dostaniesz?

  • 1 pełny dzień szkoleniowy
  • kameralne grupy
  • 7 godzin zegarowych wykładów
  • materiały wydrukowane oraz w formie pdf
  • 2 przerwy kawowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia Profesjonalny Doradca Klienta w branży modowej

Szkolenie odbywa się w placówce szkoleniowej i/lub w butiku pokazowym.

CENA: 1100 zł brutto / os.

Zakres szkolenia

Jak wyglądają poszczególne etapy szkolenia?

Twoi pracownicy zostaną przeszkoleni z następujących tematów (teoria i praktyka)

Profil idealnego Doradcy Klienta

  • Kluczowe posiadane kompetencje
  • Pożądane kompetencje
  • Obsługa klienta – dlaczego NIGDY nie należy używać zwrotu : „W czym mogę pomóc?”
  • Psychologia zachowań klienta – co zdecyduje lub nie o zakupach
  • Identyfikacja Doradcy i Klienta z brandem – psychologia sprzedaży
  • Komunikacja i butikowy savoir vivre
Dlaczego Ty?

Wypełnij formularz i przekonaj nas, dlaczego akurat Twój personel powinien wziąć w nim udział

    Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu zapisu na szkolenie. Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane tutaj.

      Newsletter