Szkolenie personelu butikowego
Profesjonalny Doradca klienta w branży modowej
W sieciówkach pracuje tyle osób, że znalezienie dobrego personelu do butiku wydaje się być błahostką. Nic bardziej mylnego. Butik to inny klimat, inna kultura prowadzenia biznesu, inna odpowiedzialność.. I przede wszystkim specyficzny klient, który wymaga obsługi dostosowanej do swoich potrzeb i wymagań. Prowadziłam własne butiki przez 15 lat, wyszkoliłam setki osób. Jeżeli chcesz mieć butik, który na siebie zarabia, i który możesz czasem zostawić “sam” i spokojnie wyjechać na wakacje - wypełnij poniższy formularz.
Zapisz sięSzkolenie personelu
Szkolenie zamknięte - dla Twojego butiku
Grupa docelowa
Dla kogo jest szkolenie?
To szkolenie jest dla Twoich pracowników, jeżeli:
- Prowadzisz butik, który dobrze działa, ale czujesz, że musisz codziennie w nim być, zawsze trzymać rękę na pulsie
- Twoje klientki kupują, ale nie wracają
- Klientki wchodzą do twojego butiku, ale nie kupują
- Twoi pracownicy dobrze obsługują klienta, ale nie czują więzi z marką lub nie rozumieją do końca biznesu
Pakiet
Co dostaniesz?
- 1 pełny dzień szkoleniowy
- kameralne grupy
- 7 godzin zegarowych wykładów
- materiały wydrukowane oraz w formie pdf
- 2 przerwy kawowe
- Lunch
- Certyfikat ukończenia szkolenia Profesjonalny Doradca Klienta w branży modowej
KOSZT: Wypełnij formularz, żeby uzyskać ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb
MIEJSCE: Szkolenie odbywa się w siedzibie klienta, bądź w placówce szkoleniowej i/lub w butiku pokazowym.
Zakres szkolenia
Jak wyglądają poszczególne etapy szkolenia?
Twoi pracownicy zostaną przeszkoleni z następujących tematów (teoria i praktyka)
Profil idealnego Doradcy Klienta
- Kluczowe posiadane kompetencje
- Pożądane kompetencje
- Obsługa klienta – dlaczego NIGDY nie należy używać zwrotu : „W czym mogę pomóc?”
- Psychologia zachowań klienta – co zdecyduje lub nie o zakupach
- Identyfikacja Doradcy i Klienta z brandem – psychologia sprzedaży
- Komunikacja i butikowy savoir vivre
Szkolenie personelu
Szkolenie otwarte - dla Ciebie
Grupa docelowa
Dla kogo jest szkolenie?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli:
- Pracujesz już w retailu i chcesz poznać najlepsze praktyki na światowym poziomie
- Masz doświadczenie w pracy w sieciówkach, ale chcesz zacząć pracować z bardziej wymagającym klientem
- Czujesz, że podniesienie kwalifikacji otworzy Ci drogę do nowych możliwości zatrudnienia u pracodawców z wyższej półki
- Pracujesz w butiku i chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów:
- Dlaczego klientki kupują, ale nie wracają?
- Dlaczego klientki wchodzą do butiku, ale nie kupują?
- Chcesz wejść głębiej i zrozumieć, jak naprawdę działa ten biznes?
Pakiet
Co dostaniesz?
- 1 pełny dzień szkoleniowy
- kameralne grupy
- 7 godzin zegarowych wykładów
- materiały wydrukowane oraz w formie pdf
- 2 przerwy kawowe
- Lunch
- Certyfikat ukończenia szkolenia Profesjonalny Doradca Klienta w branży modowej
Szkolenie odbywa się w placówce szkoleniowej i/lub w butiku pokazowym.
CENA: 1100 zł brutto / os.
Zakres szkolenia
Jak wyglądają poszczególne etapy szkolenia?
Twoi pracownicy zostaną przeszkoleni z następujących tematów (teoria i praktyka)
Profil idealnego Doradcy Klienta
- Kluczowe posiadane kompetencje
- Pożądane kompetencje
- Obsługa klienta – dlaczego NIGDY nie należy używać zwrotu : „W czym mogę pomóc?”
- Psychologia zachowań klienta – co zdecyduje lub nie o zakupach
- Identyfikacja Doradcy i Klienta z brandem – psychologia sprzedaży
- Komunikacja i butikowy savoir vivre